tirsdag 4. august 2009

Hvem skulle tro...

Her sitter jeg på øra, har faktisk flyttet hit. Hvem skulle tro at jeg skulle være samboer, mamma å bo på øra for 3 år siden! Ja d trodde i hvertfall ikke jeg. Men nå er jeg i hvertfall utrolig glad for at jeg sitter her på øra å er samboer med verdens beste kjæreste + at vi har verdens nydeligste jente:)

Chaney blir snart 1 år, syns tiden har gått så fort. syns ikke det er lenge siden jeg gikk gravid. Kjenner på kroppen at det er mer en nokk med en liten en, skal vente noen år før hun får seg søssken. Godt å konsentrere seg om henne i noen år. Hun fortjener å få al den oppmerksomheten hun får.

Dagen i dag...

har vært en litt tung dag. Var så utrolig trøtt når Chaney våknet i 6 tiden. Men opp måtte vi jo. men hun ble jo trøtt igjenn i 7 - 7.30 tiden så da fikk jeg sove i 1 1/2 time. Joakim dro på jobb i 10 tiden, kommer ikke hjem før onsdagnatten. Skal bli godt å få han hjem igjenn.
jeg og Chaney skal sove hjemme til mamma i natt. koselig det. Bestemor og Bestefar er her også. Vi skal spille EXTRA. Får krysse fingrene for at det blir premi.
Er sliten og trett av denne varmen. Alt blir så mye tyngere når det er så varmt, kjenne jeg blir fort irritert. Gleder meg til høsten jeg nå. Stykt å si det kanskje, men savner litt kjøligere luft. Savner å kunne surre meg inn i et ulteppe med en kopp te. Er så heldig å har vedovn i nyhuset, gleder meg til å bruke den.
Jeg og Chaney skal finne senga når EXTRA er ferdig. Samle litt energi.
Skal trolig på Bakeriet sammen med Hege og Marcus i morgen, kjempekoselig:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar