lørdag 15. august 2009

Ditt å datt!



Ja, stygt vær ble det. Som jeg ønsket! Det har jo regnet i ett sett i mange dager nå. Føler virkelig at høsten er på vei. Vi har tent opp 2 morgener på rad nå, kjempekoselig:)



Vi begynner å komme oss til rette i det nye huset også. Vi fikk tv i dag, guuud det har vært kjedelig uten tv og internett. Heldigvis kommer de på mandag å instalerer internettet. Så da blir det mer blogging på meg også.

Akkurat nå sitter jeg å er litt frustrert over jenta mi. Skal ikke sove. Sovnet fint i 7 tiden. Trodde jo hun skulle sove til i morgen, men nei! 3 kvarter senere så er hun lys våken....å skal enda ikke sove når kl e er 2230! Huff, kjenner jeg blir sliten av dette. Savner å ha kveldene for meg selv, der jeg kan slappe av å gjøre det jeg vill. Men, sånn er det vel å ha barn. Man får vel bare finne seg i det. Ordner seg sikkert med tiden. Imens får jeg bare bite tennene sammen å gjøre det beste ut av det.

Jeg skulle jo egentlig ha begynt på jobb nå. Men nav har jo selvfølgelig ikke send viktige papirer til apoteket, som både jeg og sjefen på apoteket skulle skrive under. Sende så brevet tilbake til nav, så igjenn vente på godkjenning av nav. Det tok nesten en uke før apoteket fikk det brevet. Skrev under på fredag, så blir vel ikke noe jobbing på meg til uken heller. Det er vel nav i et nøtteskall! Først klager de over at jeg ikke har skaffet meg praksisplass, å når jeg endelig har skaffet meg praksis da er det de som er vanskelig ! Huff, frustrert! Jeg som har gledet meg til å komme ut i jobb, men får jo håpe det blir snart i hvertfall.
Skal begynne med de sisste inleveringene i Apotekfaget nå. Skal bli godt å bli ferdig med de. Da kan jeg bare konsentrere meg om eksamene som er i vente. Blir spennende. Håper virkelig at jeg greier det. Får vel ha tro på meg selv. Jeg SKAL klare det :)

Sånn, da har jeg fått skrevet litt på bloggen i dag også. Skal prøve å få denne jenta til seng igjenn, så kanskje jeg kan ligge meg å slappe av med en bok jeg også. Jeg har fått lånt meg Arvesynd serien av mamma. Holder på med første bok, men har allerede blitt hekta. Det er bra :D!






Go natt :)






4 kommentarer:

  1. Så skjønn jente du har! Septemberjenter blir gjerne det :). Vakkert navn også. Kyrksæterøra, ja! Er du derfra? For et halvt liv siden hadde jeg en kjæreste fra Øra, haha.
    Ha en god høst! (det er en flott årstid det og!)

    Gunn Beate

    SvarSlett
  2. Fant bloggen din på dib:) Nydelig jente du har!! Og vakre høstbilder. Gruer meg litt mindre når jeg ser på dem:)

    SvarSlett
  3. Nå har du en fast følger! Min blogg er først og fremst en tøyseblogg, men du er velkommen til å lese;)

    SvarSlett
  4. Gunn beate:
    Nå ble jeg nysgjerrig :) Hva het den mannen da?

    Takk for alle komentarer :)

    SvarSlett